Summer~Holiday
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


~RPG~
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Ora de plictiseala XD

In jos 
5 participanți
AutorMesaj
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 8:39 pm

Am intrat incet in clasa uitandu-ma prin jur, profa inca nu a ajuns erau doar niste elevi, m-am uitat prin jur dupa un loc liber dupa care m-am asezat pe scaun punandumi picioarele pe banca.
Sus In jos
Caroline
Admin
Caroline


Mesaje : 85
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 28
Localizare : In wonderland

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 8:41 pm

Am intrat vesela in clasa privind in jur. M-am asezat intr-o banca libera scotandu-mi o carte incepand sa citesc.
Sus In jos
https://summer-holiday.forumgratuit.ro
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 8:44 pm

Am privit`o cu coada ochiului pe tipa jumatate pisica, credeam ca e un cosplay.
-Hmm... ma rog. am soptit eu cat pentru mine
Sus In jos
Yume

Yume


Mesaje : 779
Data de înscriere : 19/08/2010
Localizare : Printre nori cremosi din pamantul cristalin al apei zemoase.

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 8:45 pm

Eram intr-o banca de la geam.Eram sfiosa ca eram noua in clasa si nu prea stiu ce sa zic prima oara,iar baiatul cu masca ma speria un pic.
Sus In jos
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 8:53 pm

M-am uitat prin jur, la fiecare persoana in parte.

Admin: Scrie macar un rand intreg te rog!
Sus In jos
Caroline
Admin
Caroline


Mesaje : 85
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 28
Localizare : In wonderland

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 8:56 pm

-Pfff...o sa mor de plictiseala acuta. Va spun eu ca asa o sa fie! spun eu in soapta trantindu-mi capul pe banca.
Sus In jos
https://summer-holiday.forumgratuit.ro
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 8:58 pm

-Sa sti ca am auzit asta. XD Si da, e plictiseala.
Sus In jos
Caroline
Admin
Caroline


Mesaje : 85
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 28
Localizare : In wonderland

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:03 pm

Mi-am ridicat capul de pe banca indreptandu-mi privirea spre cel ce tocmai vorbise.
Am dat afirmativ din cap dupa care mi-am pus din nou capul pe banca
-Poate ar trebui sa nu mai vorbesc singura.
Sus In jos
https://summer-holiday.forumgratuit.ro
Hanami

Hanami


Mesaje : 227
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 31
Localizare : unde vreu eu

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:03 pm

Am intrat in clasa grabita sa nu cumva sa intarzi,imi cade fata cand vad doar cativa elevi si ma uit nedmerita prin clasa apoi la ceasul meu si apoi la cel de pe perete.Dupa ce ma holbez la cele doua ceasuri raman stupefiata.
-Draaaaaagut! Ceasul meu e cu 20 de minute inainte, ceee grozav! zic eu ironica si ma uit prin clasa apoi ma duc sa ma asez langa un baiat cu o masca.
-HEY, buna, draguta masca! zic eu incercand sa fiu amabila cu toate ca masca lui ma cam speria.
Sus In jos
Yume

Yume


Mesaje : 779
Data de înscriere : 19/08/2010
Localizare : Printre nori cremosi din pamantul cristalin al apei zemoase.

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:05 pm

Ma duc la o banca si zic :
-Buna!Esti tot de la camin?spun fetei neko din fata mea.Ca observ ca si tu ai urechi si coada ca si mine.
Sus In jos
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:07 pm

-Cred ca am sa inebunesc! acum vad fete cu coada si urechi... perfect! >.< am spus uitandu-ma prin jur.
Sus In jos
Yume

Yume


Mesaje : 779
Data de înscriere : 19/08/2010
Localizare : Printre nori cremosi din pamantul cristalin al apei zemoase.

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:11 pm

-Ummm? Sunt reale sa stii.spun scotand limba la cel cu masca.De ce?Evreo problema?spun uimita.
Sus In jos
Caroline
Admin
Caroline


Mesaje : 85
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 28
Localizare : In wonderland

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:13 pm

Mi-am ridicat capul de pe banca scotand un mic oftat. M-am ridicat din banca ducandu-ma spre geam. M-am asezat pe pervaz miscandu-mi incet picioarele.
Sus In jos
https://summer-holiday.forumgratuit.ro
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:14 pm

-Da! normal.... aveti coada si.. urechi, si ahh! imi place sa ma plang pe orice termen... Hmm, deci sunt normal, ma consider odata in viata asa, ce ciudat.
Sus In jos
Hanami

Hanami


Mesaje : 227
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 31
Localizare : unde vreu eu

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:16 pm

Ma uit putin trista la baiatul cu masca apoi imi intorc fata catre banca.
-Am vrut sa fiu doar politicoasa,puteai sa spui si tu macar un buna. zic eu cu ochii umezi si cu urechile in jos iar coada atarnadu-mi pe podea.
Sus In jos
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:17 pm

Am privit`o putin pe tipa.
-Nu imi place sa discut prea mult, si nu ma descurc in a fi dragut cu persoanele... scuzele mele! am spus eu lasandu-mi apoi capul pe banca.
Sus In jos
Yume

Yume


Mesaje : 779
Data de înscriere : 19/08/2010
Localizare : Printre nori cremosi din pamantul cristalin al apei zemoase.

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyJoi Aug 19, 2010 9:19 pm

-Uh,daca zici tu.spun c-am uimita."Daca normal este sa porti o masca inspaimantatoare atunci da esti normal." imi spun in gand
Sus In jos
Revi

Revi


Mesaje : 114
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 27
Localizare : pe dincolo : >

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptyVin Aug 20, 2010 12:03 am

Am intrat in clasa, cu mainile in buzunare. Nici macar nu stiam ce ora aveam...dar nu conta... aveam mereu la mine destule foi si pixuri. M-am uitat prin clasa...Ok...ciudat...Un tip, foarte haios, cu o masca haioasa, care ma facea sa rad si cateva tipe ciudate cu urechi si cozi.... foarte ciudate tipele...
-Haidi Buna! le-am zis eu asezandu-ma la geam.
Sus In jos
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptySam Aug 21, 2010 7:39 pm

Mi-am ciufulit parul ridicand apoi o mana in semn de salut.
Sus In jos
Hanami

Hanami


Mesaje : 227
Data de înscriere : 19/08/2010
Varsta : 31
Localizare : unde vreu eu

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptySam Aug 21, 2010 7:45 pm

Ma ridic din banca in bosumflata si ma duc spre tabla luand o creta si desenad ot felul de caricaturi, ma distram facand asta si nu-mi pasa daca imi spunea cineva ceva.
Desensem un urs care era combinat cu o vaca sau ceva de genu si tot alte felul de prostii realizand la srasit o imagine care parea venita de pe alta planeta.
-Va place? intreb eu vesela in tmp ce ma intorc spre ei. Da stiam io cai urat! zic eu chicotind.
Sus In jos
Mask

Mask


Mesaje : 174
Data de înscriere : 19/08/2010

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptySam Aug 21, 2010 7:47 pm

-Sincer nu imi pot da seama.. am spus stand pe ganduri uitandu-ma la desenele de pe tabla, fara sa stiu ce naiba e acolo.
Sus In jos
Yume

Yume


Mesaje : 779
Data de înscriere : 19/08/2010
Localizare : Printre nori cremosi din pamantul cristalin al apei zemoase.

Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD EmptySam Aug 21, 2010 8:04 pm

-E tare haios.spun razand.Te ajut sa le si colorezi?spun ducandu-ma langa fata.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Ora de plictiseala XD Empty
MesajSubiect: Re: Ora de plictiseala XD   Ora de plictiseala XD Empty

Sus In jos
 
Ora de plictiseala XD
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Summer~Holiday :: Academie :: Clase-
Mergi direct la: